środa, 5 lutego 2014

40 przypadkowych pytań

1) Gdzie byłaś 3 godziny temu?
3 godziny temu była 20 więc w sklepie, kupowałam ciasto francuskie bo robiłam rogaliki 

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Wydaje mi się że nie

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Bransoletki

4) Czy masz na sobie skarpetki?
Tak mam
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie

6) Czy jest Ci gorąco?
Jest w sam raz 

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Woda 8) Co ostatnio jadłaś?
Sałatkę

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W domu

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Nauczyciel od matematyki (lekcje indywidualne w domu ) 

11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Za przyjaciółką 

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
mamy 23:04 pewnie będę dalej oglądać BBC 

13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Na Facebooku Koleżanka 

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Szczerze mówiąc nic
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
D&G16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W domu18) Czy masz opalenizne?
Mam bo byłam na ''wakacjach'' w grudniu

19) Czego teraz słuchasz?
Słucham telewizji leci BBC

20) Czy kolekcjonujesz cos?
Biżuterię

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak dużo razy

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Przyjdź na metro o 12:0024) Lubisz ostre przyprawy?
Jeśli są w daniach nie przeszkadza mi to
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Dziś rano i zaraz znów idę wziąć

26) Czy jesteś bogata?
Ja nie jestem , moi rodzice tak 

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
10F
28) O której godzinie budzisz się rano?
10-11

29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Believe Movie

30) Jaki masz dzwonek w tel?
Marimba domyślny w IPhone

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Oczywiście

32) Ile masz rodzeństwa?
Jestem jedynaczką 

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop
34) Co planujesz dziś robić?
Zaraz się pójść umyć i spać

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Parę dni temu

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
BBC

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
hamburgera

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Brązowy

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
teraz ? odpisuje na pytania

40) Czy masz zwierzęta?
Mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz